Klantenservice

Drogisterij Het Geheim zal altijd haar uiterste best doen om u van de beste service te voorzien.Zowel in de winkel in Roosendaal als in de webshop. Wij hopen u op de website van zoveel mogelijke informatie te kunnen verschaffen, mochten er toch nog enkele onduidelijkheden zijn kunt u per onderwerp hieronder een aantal veel gestelde vragen terug vinden met een antwoord. Mochten er echter toch nog een aantal zaken onduidelijk zijn kunt u ons bereiken via de e-mail klantenservice@drogisterijhetgeheim.nl via de klantenservice of telefonisch op

+31 (0)165 393 965

U kunt natuurlijk ook altijd een keer bij ons binnen lopen!

Maak hieronder uw keuze uit één van de onderwerpen

Verzendkosten

Levertijden

Betalingsmogelijkheden

Bestellen

Retourneren & Garantie

Gaper Spaarsysteem

"Niet nu in de winkel, wel bestelbaar" 

Orders bekijken

Accountgegevens aanpassen

Verzendkosten

Nederland: voor verzendingen binnen Nederland betaald u €4,95 verzendkosten. Vanaf €75,-  wordt uw bestelling gratis verzonden. 

België: voor verzendingen naar België betaald u €10,- verzendkosten. Vanaf €100,-  wordt uw bestelling gratis verzonden.

Brievenbuspakketje

Wanneer de producten in uw winkelmandje voldoen om als brievenbuspakketje te worden verzonden, verschijnt er bij de verzendmethode de mogelijkheid om uw pakket als brievenbuspakket te laten verzenden. Het pakketje wordt door de brievenbus bezorgd en is te volgen via Track & Trace. Uiteraard hoeft u niet aanwezig te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. De kosten van een brievenbuspakketje bedragen €2,50.

terug

Levertijden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer een product op voorraad is zal deze binnen 1 à 2 dagen geleverd worden. Normalieter geldt voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis. Indien dit niet het geval is nemen wij contact met u op. Genoemde levertijd geldt slechts als indicatie en geldt nimmer als fatale termijn.

Besteld voor 21.00

op:

Uw bestelling in

huis op (NL):

Uw bestelling in

huis op (BE):

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag

Zaterdag

Maandag

Zaterdag

Maandag

Dinsdag

Zondag

Maandag

Dinsdag

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan. U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging op het door u ingevulde e-mail adres of telefoonnummer. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en is verstuurd, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Met de Track & Trace code volgt u uw pakket.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

U kunt de bestelde producten komen ophalen in de winkel. Tijdens het afrekenen kunt u bij stap 2 aanklikken of u uw bestelling wilt laten opsturen of dat u het wilt komen ophalen in onze winkel in Roosendaal. Indien u de bestelling komt ophalen betaald u geen verzendkosten. Zodra uw bestelling gereed staat ontvangt u hierover een e-mail. Genoemde levertijd geldt slechts als indicatie en geldt nimmer als fatale termijn. Hieronder treft u een schema aan wanneer u uw bestelling kan komen ophalen.

Besteld voor 21.00

op:

Afhalen bij Drogisterij

Het Geheim op:

      

Afhaaltijden

 

Maandag

Dinsdag

Maandag

12.30-17.30

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag

9.00-17.30

Woensdag

Donderdag

Woensdag

9.00-17.30

Donderdag

Vrijdag

Donderdag

9.00-17.30

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag

9.00-20.00

Zaterdag

Maandag

Zaterdag

9.00-17.00

Zondag

Maandag

Zondag

Gesloten

terug

Betalingsmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden heeft u?

U kunt betalen middels iDEAL, Bancontact Mister Cash, bankoverschrijving of Sofort banking. Hieronder wordt het verschil tussen de betaalmogelijkheden uitgelegd. CURO Payments verzorgt de financiële transactie tussen u en Drogisterij Het Geheim.

Met iDEAL rekent u veilig en makkelijk af binnen uw vertrouwde internet betaalomgeving. Deze methode is mogelijk bij alle nederlandse banken. 

Met Bancontact betaald u als Belgische consument met uw eigen bankkaart of Bancontact-App. Het is in België de meest gebruikte  online betaalmethode.

SEPA-incasso / Overboeking is een eenmalige of doorlopende machtiging. Dit is de meest ideale en eenvoudigste methode om eenmalig of periodiek te betalen. Beschikbaar in één van de 34 SEPA-landen, waaronder Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Spanje.
SOFORT Banking is een internationale betaalmethode die direct betalen per bank mogelijk maakt. SOFORT Banking is beschikbaar in 13 landen, waaronder Duitsland, Engeland, Nederland, België, Frankrijk en Spanje.
U heeft bij Drogisterij Het Geheim een product of dienst aangeschaft. CURO Payments verzorgt de financiële transactie tussen u en Drogisterij Het Geheim waar u een online aankoop heeft gedaan. Op uw bankafschrift ziet u ook staan dat Drogisterij Het Geheim begunstigde is van deze betaling. Mocht u hier toch nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

terug

Bestellen

Hoe vind ik het product van mijn keuze?

U kunt gebruik maken van de menustructuur in de navigatiebalk door te klikken op  “Producten” of gebruik maken van de zoekfunctie. U kunt zoeken op een trefwoord of productnaam.

Niet gevonden wat u zocht?

Neemt u dan contact op via klantenservice@drogisterijhetgeheim.nl of telefonisch op +31 (0)165 393 965

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “in winkelwagen” knop te klikken. Klik vervolgens op “ga door met winkelen” om het assortiment verder te bekijken of klik op “ga door naar afrekenen” om te kunnen afrekenen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop het check-out proces om uw bestelling te voltooien.

Drogisterij Het Geheim biedt u ook de mogelijkheid om een persoonlijk account aan te maken.

Wanneer u ervoor kiest uw gegevens te bewaren hoeft u maar één keer uw persoonlijke gegevens in te voeren. Dit account biedt inzicht in eerdere bestellingen en maakt het mogelijk met een muisklik opnieuw een bestelling te plaatsen.

Tot slot biedt het extra mogelijkheden zoals een verlanglijst (bookmarks), meerdere afleveradressen, tags, revieuws, etc. U wordt automatisch gevraagd bij stap 1 van de betaalprocedure of u interesse heeft in een persoonlijk account.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging op het door u ingevulde e-mail adres of telefoonnummer. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en is verstuurd, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Met de Track & Trace code volgt u uw pakket.

terug

 

Retourneren & Garantie

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Houdt u bij het retour zenden rekening met de onderstaande voorwaarden:

  • Geretourneerde artikelen worden alleen in behandeling genomen wanneer deze artikelen uit de bestelling onbeschadigd en niet geopend zijn.
  • De kosten van de retour zending van de desbetreffende artikelen komen voor uw eigen rekening, tenzij anders overeengekomen.
  • Wij kunnen uw retour niet in behandeling nemen zonder ticketnummer

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  1. Ga naar "Bestelgeschiedenis" op uw account. Als u geen account heeft neemt u dan alstublieft contact met ons op.
  2. Kies de bestelling waarvan u een item wilt retourneren.
  3. Selecteer het product wat u wilt retourneren door de checkbox naast de na(a)m(en) aan te vinken.
  4. (optioneel) Een uitleg toevoegen, om ons op de hoogte te brengen van de reden.

De verantwoordelijkheid en de kosten van het retour zenden komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen.

Vertoont uw product onverwacht gebreken?

Neem contact op met ons filiaal per telefoon +31 0 165 39 39 65 of per e-mail klantenservice@drogisterijhetgeheim.nl. De garantieperiode verschilt per product. Wij zullen trachten voor u een passende oplossing te vinden.

BIJLAGE I: FORMULIER VOOR HERROEPING - DROGISTERIJ HET GEHEIM

terug

Gaper spaarsysteem

Om gebruik te maken van het Gaper Spaarsysteem moet u een account aanmaken. Met het Gaper spaarsysteem spaart u door middel van Gapers voor extra korting. Over elke €0,15 die u besteedt, ontvangt u 1 Gaper. Voor iedere 1000 gapers krijgt u €5,- korting. De Gapers kunt u op de check-out pagina inwisselen voor korting. 

Het online Gaperspaarsysteem staat los van het Gaperspaarsysteem in de winkel en kan niet gekoppeld worden. 

terug

Wat houdt: 'Niet nu in de winkel, wel bestelbaar' in?

Als bij het product staat vermeldt: 'Niet nu in de winkel, wel bestelbaar' betekend dit dat wij het desbetreffende product niet in onze fysieke winkel op voorraad hebben. Het kan soms gebeuren dat een product toch aanwezig is in onze fysieke winkel. U kunt hierover altijd met ons contact opnemen.

U kunt deze producten uiteraard gewoon bestellen. Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om er voor te kiezen om uw bestelling te laten verzenden, of te komen afhalen in de winkel. 

terug

Orders bekijken

Wanneer u tijdens het bestelproces een persoonlijke account heeft aangemaakt, is het mogelijk de status van uw bestelling of eerdere bestellingen te bekijken, door in te loggen op uw account.

terug 

Accountgegevens aanpassen

Indien u een persoonlijke account heeft, kunt u onder andere uw persoonlijke gegevens aanpassen, eerdere bestellingen bekijken en opnieuw bestellen, of verzendadressen aanpassen.

terug