Footlogics Sports

MerkFootlogics
VerzendkostenBrievenbuspakketje|€2,50

Meer details

Laatste items in voorraad!

Meer informatie

Een belangrijke oorzaak bij veel sportblessures zoals hielspoor, peesplaatontsteking, achillespeesblessure en pijn aan de schenen is overpronatie. Overpronatie is het naar binnen kantelen van de enkels en doorzakken van de voetboog. Dit vergroot de druk op de spieren, pezen en bindweefselbanden van de voet en het onderbeen. Gevolg: spanning op de knie en onderrug.

• Volle-lengte corrigerende inlegzool. Ontwikkeld volgens de meest recente orthopedische principes en inzichten in samenwerking met podotherapeuten in Spanje en Australië.
  • Footlogics Sports ondersteunt  in de holte van de voet (arch-support) en onder de middenvoetsbeentjes (metatarsalen)
  • Iets verlaagde shell zorgt voor minder druk in de holte van de voet bij zeer actieve sporten als hardlopen en voetballen*.
  • Corrigeert  bij overpronatie waardoor de druk op de enkels verlicht wordt. Het resultaat: minder sportblessures.
  • Ondersteunt bij plat-, hol/, en doorgezakte voeten
  • Speciaal geschikt bij hielpijn, pijn aan de bal van de voet, lage rugklachten,  pijn aan de buitenkant van de knie (iliotibiale frictiesyndroom ofwel: lopersknie, een veelvoorkomende hardloopklacht), achillespeesblessure, scheenbeenpijn en algemene voetklachten
  • Gebruik de Footlogics Sports inlegzool bij hardlopen, Nordic Walking, (winter)sporten, skieschoenen, tennis en golf en bij sporten op kunstgras en in de sporthal.
  • Geschikt voor bijna alle typen sport- en hardloopschoenen (kan prima in combinatie met overpronatie-sportschoenen gebruikt worden)

Recensies

Schrijf uw recensie